Enquête Muziekmethode

De SLRO is diverse keren benaderd met de opmerking dat er behoefte is aan een eenvoudige muziekmethode. Leerkrachten willen graag invulling geven aan het aanleren van muzikale vaardigheden. Maar niet iedere leerkracht heeft de muzikale skills om al te moeilijke opdrachten voor te doen.

Het doel van deze korte enquête (slechts 9 vragen) is om inzicht te krijgen in de diverse muziekmethodes die op onze scholen gebruikt worden. En wat de ervaringen met deze methodes zijn.

Hierdoor kan de SLRO dit thema breder in kaart brengen. Aan de hand van de uitkomst kan besloten worden of er stappen gewenst zijn, en zo ja, welke.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw tijd en inzet.

Vindt u muziekles belangrijk?

Bent u (of zijn uw leerkrachten) tevreden met deze methode?

Geef een cijfer van 1 t/m 5! (1 is Ontevreden en 5 is Zeer tevreden)

Lukt het om de leerlingen enthousiast mee te laten doen?

Geef een cijfer van 1 t/m 5! (1 is Kinderen zijn passief en 5 is Kinderen doen zeer enthousiast mee)

Zou u binnen 2 á 3 jaar willen investeren in een nieuwe methode?

Wilt u (of een van uw teamleden) eventueel deelnemen aan een werkgroep?